Vyvíjíme a poskytujeme technologie pro elektronické donátorství.

Všeobecné obchodní podmínky

Článek 1.
Předmět a trvání Smlouvy, KUPNÍ CENA, Specifikace služeb a cena služeb, Ostatní práva a povinnosti

1.1.

Dodavatelem je JK Trust s.r.o., se sídlem: Jakubská 126/11, Brno-město, 602 00 Brno, IČO: 19634765, zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 135445 u Krajského soudu v Brně

1.2.

Předmětem Objednávky/Smlouvy je prodej Zařízení a poskytování Služeb dle dohodnuté specifikace, a to za podmínek specifikovaných občanským zákoníkem a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. 

1.3.

Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou se zkušební lhůtou dle dohody. Po zkušební lhůtě mohou smluvní strany smlouvu vypovědět bez udání důvodů vždy k 1. dni následujícího kalendářního měsíce s výpovědní lhůtou 2 měsíce. 

1.4.

Objednatel se zavazuje uzavřít a udržovat po dobu účinnosti této Smlouvy platnou smlouvu o akceptaci platebních karet s bankovní institucí a hradit jí uvedené poplatky z přijatých plateb.  

1.5.

Objednatel nesmí Zařízení přenechat třetí osobě bez písemného souhlasu Dodavatele. 

1.6.

Znění Podmínek bude průběžně aktualizováno na internetu Dodavatele. 

Článek 2.
Specifikace služeb, ceník a záruka

2.1.

Detailní popis funkcí zařízení, služeb, oprav a platný ceník je uveden v platném znění na internetových stránkách dodavatele donea.cz. O změnách ceníku je dodavatel povinen informovat objednatele elektronickou poštou s měsíčním předstihem s možností odstoupení od smlouvy k datu změny.

2.2.

Všechny ceny jsou včetně DPH platné v době uzavření Smlouvy. Pokud se výše DPH změní, změní se i celková výše Odměny specifikované v Příloze 1 Smlouvy.

2.3.

Na Zařízení poskytuje Dodavatel záruku v délce 24 měsíců od data dodání. Záruční i mimozáruční opravy jsou realizovány v servisním místě po dodání Objednatelem výměnou vadného zařízení za zařízení opravené. U opraveného/vyměněného zařízení jsou přípustné designové a drobné funkční odlišnosti.

2.4.

V případě, že objednateli bylo zapůjčeno zařízení na zkušební lhůtu nebo po dobu opravy a objednatel zařízení nevrátí v dohodnutém termínu, ani po písemné výzvě zaslané elektronickou poštou, je dodavatel oprávněn objednateli zařízení vyúčtovat ve výši uvedené v ceníku na internetových stránkách dodavatele donea.cz.

Článek 3.
Zpětný odkup zařízení

3.1.

Pokud má objednatel řádně uhrazené všechny závazky vůči dodavateli, může objednatel při výpovědi smlouvy  požadovat vrácení části ceny zařízení, kterou zaplatil do okamžiku ukončení smlouvy formou zpětného odkupu. Dodavatel se zavazuje na základě požadavku vykoupit pouze zařízení ve stavu běžného opotřebení.

3.2.

Cena výkupu se stanovuje takto:

  1. od ceny specifikované přílohou 1 se odečte případná doprava, montáž a jiné služby
  2. dále se odečte manipulační a amortizační poplatek ve výši 30 % ceny zařízení dle odstavce a)
  3. dále se za každý ukončený měsíc od předání zařízení dodavatelem odečtou 1,8 % z ceny zařízení dle odstavce
    až do úplného splacení zařízení dle bodu a)

Článek 4.
Ostatní ujednání

4.1.

Ocitne-li se objednatel v prodlení s úhradou jakéhokoliv daňového dokladu, je dodavatel oprávněn pozastavit plnění jakýchkoliv svých závazků a povinností dle této Smlouvy, a to po předchozí písemné výzvě až do doby, než Objednatel zcela uhradí veškeré dlužné částky.

4.2.

Dodavatel nebude v žádném případě odpovědný za jakoukoliv újmu nebo škodu jakéhokoliv druhu nebo povahy, která případně vznikne Objednateli v důsledku využití práva užívat poskytnuté Zařízení a jeho programové vybavení, kromě jiného včetně ušlých příjmů, nebo jiných hospodářských ztrát vzniklých v důsledku využití práva užívat nebo jinak v souvislosti s uzavřenou smlouvou; jakákoli odpovědnost Dodavatele za výše specifikovanou újmu nebo škodu vzniklou objednateli se vylučuje.

4.3.

Objednatel není oprávněn provádět na Zařízení změny bez předchozího písemného souhlasu Dodavatele.

4.4.

Poskytnuté Zařízení se může během provozu vzhledem k vývoji technologií a předpisů pro bankovnictví měnit jak co do vzhledu, tak i funkčnosti, přičemž základní funkce Zařízení zůstávají zachovány. Dodavatel si vyhrazuje právo tyto změny vzhledu, funkcionalit Zařízení i jeho programového vybavení bez předchozího upozornění. O změnách přiměřeným způsobem informuje aktualizací svých internetových stránek. 

Článek 5.
Licenční ujednání

5.1.

Dodavatel prohlašuje, že je oprávněn disponovat programovým vybavením a má k tomu uděleny všechny potřebné licence. Pronajímatel tímto uděluje Objednateli licenci (dále jen „Licence“) k užívání programového vybavení.

5.2.

Dodavatel poskytuje objednateli nevýhradní, nepřevoditelnou, územně vymezenou Licenci na oblast uvedenou v Příloze 1 Smlouvy, úplatnou a časově omezenou, a to po dobu trvání smluvního vztahu.

5.3.

Licence se uděluje pouze pro způsob užití spočívající v užívání poskytnutého programového vybavení v rámci běžné uživatelské činnosti za účelem, kterému slouží.

5.4.

Odměna za poskytnutí Licence je zahrnuta v odměně za služby sjednané v příloze 1 smlouvy.

5.5.

Výše uvedená licenční ujednání se vztahují i na veškerá případná rozšíření programového vybavení. 

Článek 6.
Souhlas se zpracováním osobních údajů a Zásady ochrany osobních údajů

6.1.

Objednatel uděluje Dodavateli souhlas, aby ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, který zpracovává nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) zpracovávala tyto osobní údaje: jméno a příjmení, název organizace, e-mail, telefonní číslo. 

6.2.

Jméno, příjmení, název společnosti, telefonní číslo a e-mail budeme využívat za účelem plnění Smlouvy. Tyto údaje budou Správcem zpracovány po dobu 5 let po skončení Smluvního vztahu.

6.3.

Dodavatel je správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (ve Smlouvě, Přílohách a Podmínkách jen: „GDPR”). Aktuální znění Zásad je umístěno na webových stránkách Pronajímatele.

Článek 7.
Důvěrnost informací, Povinnost mlčenlivosti

7.1.

Smluvní strany se zavazují, že veškeré informace zásadního charakteru, které získaly v souvislosti s touto Smlouvou a jsou technické, finanční nebo jiné obchodní povahy, podléhají povinnosti mlčenlivosti a nesmějí být poskytnuty třetím osobám. Dále Smluvní strany nesmějí tyto informace užít k jiným účelům, než je uvedeno v těchto smluvních podmínkách a jejich Přílohách. Toto ujednání o mlčenlivosti obsažené v tomto odstavci se nevztahuje na informace, které se v souladu se zákonnými předpisy Smluvní strany dozvěděly od třetích osob nebo které jsou veřejně přístupné, stejně jako na informace, které jsou poskytnuty osobám, na něž se vztahuje povinnost mlčenlivosti přímo ze zákona a na zřizovatele Objednatele a jeho interní orgány.

7.2.

Smluvní strany souhlasí s tím, aby Dodavatel a zřizovatel Objednatel používal data vzniklá v souvislosti s používáním Zařízení, a to včetně dat o uskutečněných transakcích pro účely zdokonalování svých systémů a pro doporučení optimalizace provozu Objednatele, pro zálohování, statistické účely a to v souladu s bezpečnostními standardy a GDPR.

7.3.

Smluvní strany zajistí, že jejich zaměstnanci, spolupracovníci, zástupci, poradci nebo jiné osoby, které mají přístup k těmto informacím, budou rovněž podléhat povinnosti mlčenlivosti uvedené v předchozím odstavci.

7.4.

Smluvní strany jsou oprávněny zveřejnit tiskovou zprávu, oznámení, nebo reklamu týkající se spolupráce na základě této Smlouvy a to včetně fotografií v souladu s GDPR, pokud Objednatel takové konání písemně nevyloučí.

7.5.

Povinnostmi uvedenými v tomto článku jsou Smluvní strany vázány i po ukončení smluvního vztahu.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 12. 4. 2024.